Yaz Stajım

Cemre Shipyard'da yaz stajıma başladım. Gemicilik üzerine bir şirket. Yurt dışına gemi imal ediliyor. Sıfırdan yani çelikten geminin içine kadar her şeyin yapıldığı bir tersane.

Orada öğrendiklerimi kısaca anlatmak gerekirse bu tersanede hiç endüstri mühendisi yoktu ve stajyer olmama rağmen benden bir şey beklemeleri açıkçası benim gururuma dokundu. Ofiste dururken ara sıra Excel de iş veriliyordu ve ben de istenen şeyleri Excel' e depoluyorum. Ayrıca Mühendislik Ekonomisi dersinden öğrendiklerimle bir problem çözdüm. Üretim aşamalarını öğrendim.

Ayrıca Cemre Shipyard hakkında ayrıntılı bilgi edinmek isteyenlere

                                                            Cemre Shipyard

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etkin Depo ve Dağıtım Merkezi Yerleşim Planlaması

BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM – CAD (COMPUTER AIDED DESIGN)

Computer Integrated Manufacturing